och hundratusen ögon stirrar på oss, ingen ser

Goder förmiddag!
Fredag idag vilket betyder ta igen-dag för min del. D v s allt som inte har hunnits med i veckan ska bli gjort. Som att

° Räkna lite matte
° Uppdatera mitt planeringsscema i skolans system
° Maila till min mentor + min projekthandledare
° Läsa ännu mer i The Picture of Dorian Gray
° Läsa den sista engelskan
° med mera

Bara att sätta igång så det blir helg någon gång!



Förresten, är det bara jag som börjar drabbas av julklappspanik? Jag har dessutom min lilla bror som fyller år sådär två veckor innan jul, som att det inte skulle vara nog med juklapparna... Jag vill verkligen ge personliga och bra presenter, jag tycker inte om att ge bort något bara för att man ska ge bort något. Men visa människor är så extremt svåra.

Det skulle vara mycket lättare att köpa mina egna julklappar. . .






Sommaren, komsi, komsi. Förövrigt min söta, goa bror på bilden.


Rubrik: Kent – Skisser för sommaren

Kommentarer
Postat av: emma

sv. jo det är väl det? haha minns inte riktigt, men har för mej att den är uppdelad. (nån bok är iaf det) dock tror jag inte filmen kommer bli riktigt så. liksom ur nåns perspektiv :) men tror sista filmen kommer bli bra :)

2011-11-18 @ 10:57:18
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: ja men eller hur! varför kan man inte få justera själv ? haha :D

2011-11-18 @ 11:57:15
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0