Jag står i skuld. En obetalbar skuld som växt sig stor, större, störst.

Goddagens!

Har ni haft en bra helg - redo för en ny vecka? Jag är och som jag tigare har nämt så tillhör jag den utdöende arten måndagsälskare, så jag sitter här och njuter, skickar mejl och går igenom mina repliker inför kvällens teaterövning.

Denna veckan ligger två inlämniningar framför mig och jag börjar redan nu mentalt förbereda mig för att överleva tentan i Matematik C - den helt klart svåraste kursen hittills. Jag måste även lite halvsnabbt bestämma mig och lägga till en extra kurs till nästa termin eftersom det hade blivit fel i beräkningarna. Sådär lagom kul och ännu mer fantastiskt blir det när man inser att alla roliga kurser är slut. Så nu står det mellan Teknik eller Webbdesign - inte mina starkaste områden. . .






För övrigt kan man se ut såhär när man ser grannen med lövblåsen - sötan ♥



Rubrik: Kent – Taxmannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0