'Cause sometimes you'll find that I'm out of my mind

Två dagar utan skolan var vad som krävdes. Nu är studiemotivationen hemma igen i tryggt förvar. Det är vid sådana här tillfällen jag är så glad över att studera på distans. Visst, nu måste jag plugga hela helgen, men det är mitt val. Fick även hem boken till kursen Filmkunskap igår. En kurs som jag läser endast för att det är kul, och jag är riktigt sugen på detta nu. Få betyg i ett intresse, inte helt fel. (:

Idag ska det även hinnas med att bakas lussekatter - utan tvekan det godaste som finns!♥ Och så ska det såklart skrivas lite här. Jag får väl kompensera för gårdagens obefintiliga uppdatering. Men, en paus är en paus och faktum är att denna bloggen ingår till stor del i skolarbetet.




Nu ska jag och denna lilla sak ut på en prommenad i blåsten stormen, förhoppningsvis flyger vi inte iväg :)



Rubrik: The Ark – The Worrying Kind

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: åh men vad härligt, grattis i efterskott då :)

2011-11-26 @ 13:17:51
URL: http://linneaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0