So raise your glass if you are wrong in all the right ways

Idag är det första dagen på sista veckan på sista året. Det vill säga: det är första dagen på sista veckan innan jullovet på sista året i gymnasiet. Det är smått sinnessjukt. 5 månader, 6 kurser. Snart är jag där. Det kanske mest fatastiska är att om sisådär 7 månader kan jag befinna mig i England. Att tänka på det gör det verkligen enklare att lägga i sista växeln.



Ikväll är det teatern som gäller. Har saknat de små mupparna litegranna♥ Idag ska jag sätta ner foten mot mig själv och inte ens ta med manuset. Men innan dess ska det pluggas filmkunskap och köpas lite julklappar. Jippi . Alla får bara varsinn lussebulle, okej?



Rubrik: P!nk – Raise Your Glass - Explicit Version eller Glee Cast – Raise Your Glass (Glee Cast Version)♥ beroende på vad man föredrar.

Kommentarer
Postat av: mumman

jag tar min lulklapp nu, fanns en kvar i köket;-)

2011-12-12 @ 16:51:38
Postat av: Kim

Sv; Tack så mycket! Ja, han är min raring!!



Ojjojj, du slutar gymnasiet snart?

Ta vara på tiden som är kvar!

Den kommer bara att rinna iväg, och du kommer att sakna den sen! ;)

2011-12-12 @ 20:41:28
URL: http://lilkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0