Där blommar fyrklöver, här växer otur.


Sitter just nu och lyssnar på Timbuktu – Fallskärm på högsta volym. Fantastisk låt - så bra som det blir på den här sidan Atlanten! Undra om det finns någon lag som reglerar hur många gånger man får lyssna på samma låt på en dag?

Idag har jag varit hos vårdcentralen och fått en Gardasil-spruta + fått ett papper påskrivet. Nu är det bara ett papper kvar sedan kan jag skicka in mina ansökningshandlingar till STS!! Såklart har det pluggats lite, men motivationen är verkligen på botten. Hur sakta kan en termin gå?

Nu ska jag fixa iordning några tidsinställda inlägg här, gå ut med vovven och hoppas att mamma har kommit hem när jag kommer tillbaka.



¡Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0