Har du tänkt på att vi nästan aldrig lyfter vår blick från marken, mot den svarta rymden ovanför molnen?

Har ungefär lika mycket inspiration som jag har fått sömn inatt, förgrymmade vovve. Så vi gör såhär:

När vaknade du imorse?
Svar:
06.20

Vilket humör är du på?
Svar:
Lite trött och dåsig, irriterar mig på min rygg och är lite orolig för vovven min som ska vill veterinären.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Fortfarade pyjamas

Har du ont någonstans?
Svar:
Ja, min rygg har ju gjort ont så gott som konstant de senaste 5 månaderna och är inte typen som ger sig så lätt. Och så har jag ordentlig träningsvärk men det är mer ett nöje. :)

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
INGENTING, absolut ingenting just nu tack!

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Måste varit ansiktsvatten och tuggummi i tisdags.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Facebook - startsidan

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Ojojoj, sov kanske?

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Oh ja, en hel del hos veterinären!

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
En stol

Vad borde du göra idag?
Svar:
Jag borde läsa igenom religionen, spela piano, hämta hunden (som att jag kommer glömma det) och gå en promenad.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Väldigt svår fråga, men jag har alltid sagt at tjag skulle vilja intervjua Adolf Hitler så det får nog bli honom då. Första frågan: "Såhär med facit i hand, hur tycker du egentligen att din 'fantastiska' plan gick?!" . . .

 


Rubrik: Kent – Vy Från Ett Luftslott


Kommentarer
Postat av: josephine

vad ska vovven göra hos veterinären ? :(

2011-11-17 @ 10:30:32
URL: http://joseephiines.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för att du är med i veckansblogg!

Vinnaren dras i helgen ;)



2011-11-17 @ 11:27:49
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0