Som en bok man bara skriver när man har slösat varje ord

Jag får väl göra som ala andra bloggare och be om ursäkt för den dåliga obefintliga uppdateringen de senaste dagarna. Sista veckorna innan jul, något säger mig att jag inte är ensa om att ha mycket att göra?

Förövrigt kom första snön inatt- väldigt, väldigt lite snö som troligtvis kommer smälta bort ganska snabbt om man ska tro SMHI men det är i alla fall snö. Jag suddsade ut imorse medan hunden vände i dörren ♥ Vi är inte riktigt överens om vad som är bra väder...

På tal om mycket att göra innan jul kommer det upp ett inlägg om hur man överlever terminsslut senare idag - håll utkik!

Så här mycket snö vill vi ha!


Rubrik: Kent – Ärlighet Respekt Kärlek

Kommentarer
Postat av: SHUNi- hästblogg

SUPERFIN blogg!

Dagens fråga på min blogg: Vad anser du om hästtandläkare? Vad är dina erfarenheter om detta? Var mer än gärna med och diskutera på min hästblogg kring hästtandläkare! :)

2011-12-06 @ 13:04:32
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0