But if you only have love for your own race, then you only leave space to discriminate.

Cha cha bloggen!

Känner att jag är skyldig er en uppdatering, veckan har varit full och bloggmotivationen har intre riktigt funnits.

Måndag var det teater där vi skrattade lite väl mycket.

Tisdag innebar möte med min projekthandledare och tenta i musik som resulterade i VG.

Onsdag och torsdag blev pluggdagar.

Fredag d v s idag vilket även är Förintelsens minnesdag har bland annat bestått av en intervju med Au Pair-förmedlingen, på engelska, som jag inte bara överlevde utan dessutom lyckades ganska bra med.

Nu är det helg, en helg som kommer bestå av att vila upp mig och plugga ikapp inför nästa vecka då det är praktik på förskola.


Jag hoppas verkligen att den här bilden inte behöver någon närmare beskrivning


Rubrik: Black Eyed Peas – Where Is The Love?

Kommentarer
Postat av: Hedvig

SVAR: Åh tack vad söt du är! :D ♥

2012-01-27 @ 17:25:21
URL: http://cinca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0