FML! FML! TYCK SYND OM MIG! FML! FML!



Sitter vid en av bibliotekets långsamma datorer. Åkte in för att göra klart ett uppdrag i Information & Layout. Eftersom kursen är gjord för PC så har min dator outsmartat den. Men väl här visar det sig att dessa datorer har Word från stenåldern. Så jag kan alltså inte göra mina uppgifter här heller. Nu väntar jag på svar från min lärare som jag tycker kan säga; hoppa över det du inte behöver göra men antagligen kommer säga då får du antingen åka till skolan och fixa detta eller hoppa av kursen

Strax blir det att bege sig hemåt (nödvändig dag -_-), hämta (köpa) hundmat på vägen hem och sedan göra en liten hund glad innan jag tar itu med mitt lilla projektarbete. På tisdag är det projektmöte och sedan sätter det igång på riktigt allvar!! 

Ha en bra dag everybody! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0