Du har satt ditt liv på spel för min skuld

Söndagen är vilodagen, och jag försökte verkligen. Jag gick inte och la mig förrän runt 02.00 igår för att bunkra upp med så mycket trötthet som möjligt och när ögonen envist försökte öppna sig 07.45 imorse tvingade jag dem stackarna att gå tillbaka in i sömnlandet. Men klockan nio gick det inte längre. Jag får nog bara inse att jag är usel på sovmornar.

Efter min misslyckade sovmorgon har jag nu i skrivande stund precis svalt min söndagsfrukost (ja, det tog lite tid att komma så här långt). Juice, en ostsmörgås som knappt kan kallas det då den inehåller mer grönsaker än ost och det obligatioriska kokta ägget, med vilket jag starkt överväger giftemål.

Om en liten stund ska jag packa in hunden i bilen för att bege mig mot fars-dags-firande. Vad har ni för er idag?



Ni får en bild på det finaste jag har. Fotograf; Hedvig Hansson



Rubrik: Kent – Vid Din Sida

Kommentarer
Postat av: Hedvig

SVAR: Mohahhahha! :)



Ganska söt hund du har du, och rätt okej bild (A)

2011-11-13 @ 12:06:13
URL: http://cinca.blogg.se/
Postat av: Marina

Sv.Jo visst e han fin :) Söt hund du har!

2011-11-13 @ 19:28:45
URL: http://irethdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0