En sån dag...

... då man bara vill krypa ner under täcket och glömma bort världen, är det idag.

Igår ca 12.00 tog min studiemotivation på sig skorna, gick ut genom dörren och drämde igen dem med full kraft. Helt plötsligt blev allt så mycket jobbigare och just nu känns det som om en eldsvåda vore det bästa som kunde hända mina tidigare älskade böcker. Så idag handlar det om att leta reda på den där motivationen. Jag vet att den endast är ett trotsigt småbarn som skriker; JAG HATAR DIG och sedan rymmer hemifrån, men bara vågar gå till grannens garage och kommer hem igen när den blir hungrig. Under tiden leker jag med gitarren, skriver tramsiga texter och lockar med studiemotivationens favoritmusik.


förövrigt är inte norska ett fantastiskt vackert språk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0